Fit ptyś


Genialny. Pyszny. Szybki. Idealny.
HIT.
Po prostu Fit Ptyś.
Musicie zrobić!!!


Ciasto:

1 jajko
2 łyżki mąki jaglanej i 1 łyżka mąki kokosowej
4 łyżki mleka kokosowego
1 łyżeczka cynamonu - lub kakao (ja nie przepadam)
słodzik - u mnie bez
kilka kropli aromatu waniliowego
1 łyżeczka proszku do pieczenia

Jajka miksujemy z proszkiem i pozostałymi składnikami :)
Wstawiamy do piekarnika w foremce (ja mam taką małą z Pepco) 180 stopni, 20 minut.



Krem:
100 ml mleka kokosowego z kartonu
1 łyżka wiórków kokosowych 
2-3 łyżki budyniu malinowego 

2/3 mleka gotujemy i dodajemy wiórki kokosowe.
Jednocześnie mieszamy pozostałą część mleka z budyniem i dolewamy do gotującego się mleka, mieszając.

Ciacho po wyjęciu z piekarnika kroimy i uzupełniamy kremem. Nakładamy na wierzch czapeczkę i polewamy/lub nie ulubionym syropem. U mnie czekoladowy Waldenfarms.
Niebo!!!


Zachęcam do obserwowania mojego profilu na  
♥︎♥︎  Instagramie
♥︎♥︎   Facebooku 



0 komentarze