52 powody, dla których nienawidze mojego ojca, Jessica Brody - zapowiedź

Historia Kopciuszka opowiedziana od tyłu.

Zbliża się najszczęśliwszy moment w życiu Lex. W dniu swoich osiemnastych urodzin ma otrzymać od „kochającego tatusia” czek na 25 milionów dolarów. To jej upragniona swoboda i wolność, która należy się „z urodzenia” każdemu członkowi rodziny.
Tymczasem ojciec odracza środki z funduszu powierniczego o 52 tygodnie. Młoda celebrytka znana dotychczas z pierwszych stron gazet, kanałów informacyjnych oraz imprez dla  vipów,  musi poznać smak pracy. 

Barack Obama i Madonna pierwsze kroki robili w barach szybkiej obsługi. Walt Disney zaczynał jako gazetowy. Rod Stewart był grabarzem. 


14 komentarze

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie ! :D Chętnie bym przeczytała :) O książce po raz pierwszy usłyszałam jak był taki szał na konkurs co to za książka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie jestem do niej przekonana:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja raczej po nią nie sięgnę , zapraszam http://qltura.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z jakiegoś, niewiadomego dla mnie powodu, intryguje mnie ta książka i jestem pewny, że prędzej czy później zapoznam się z nią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiem, czy mi się spodoba, ale chętnie się przekonam. Może akurat?

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę się z nią zapoznać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie mam ją na swojej liście - zadecydowało w dużej mierze do porównanie do baśni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam zapowiedź książki na youtube. Zapewne powstanie film, bo temat aż się prosi o przeniesienie na ekran:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Z niecierpliwością czekam na swój egzemplarz, gdyż zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jednej strony jestem jej ciekawa, ale z drugiej coś mi podpowiada, że mogę się zawieść..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio dość głośno tej książce jest.
    Nie mam specjalnej ochoty na jej przeczytanie, ale jeśli się już trafi to nie pogardzę. Poza tym opis trochę mało mi daje, więc raczej poczekam na pierwsze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja także czekam na tę książkę :)

    OdpowiedzUsuń