Poranki z Hello Slim


Herbatki Hello Slim składaja się z naturalnych składników, a do tego mają dobroczynne właściwości. Dodatkowo opakowania GoodMorning i GoodNight są bardzo przyjemne dla oka.  Po pierwszym spotkaniu z herbatkami wiedziałam, że detox z nimi będzie samą przyjemnością. Smak GoodMorning jest rewelacyjny - a kto nie chce rozpocząć dnia z pyszną herbatą? GoodNight jest świetnym, relaksującym zakończeniem dnia, który zwykle mija w biegu.
Musimy jednak pamiętać, że pomimo tego, iż herbaty mają właściwości oczyszczające i wspomagają odchudzanie, to kluczową rolę w utracie wagi odgrywa oczywiście dieta połączona z ruchem dostosowane indywidualnie.

CO TO JEST HELLO SLIM?
JAK DZIAŁA HELLO SLIM?
JAK STOSOWAĆ HELLOSLIM?

Szczegółowe odpowiedzi na powyższe pytania oraz skład herbatek opisywałam w poprzednim poście na ten temat. Zachęcam do zerknięcia-> KLIK.
Dzisiaj chciałam pokazać Wam, w jaki sposób herbata towarzyszyła mi w procesie redukcji.
Nie kryję, że poranna bardzo mi zasmakowała, a ze względu na moje umiłowanie do pysznych, często słodkich (ale zdrowych) śniadań, na moim profilu na INSTAGRAMIE - KLIK znajdziecie mnóstwo zdjęć (wszystkie są mojego autorstwa i bez zgody nie zezwalam na ich kopiowanie)
z good morning hello slim.

Wśród moich śniadań dominują opcje proste, szybkie i zdrowe. Dodałam do nich pyszne herbatki i wszystko świetnie się skomponowało. Najczęściej na śniadania jem omlety, pankejki bądź owsianki. 

OWSIANKA

4 łyżki płatków owsianych zalewam wrzącą wodą i odstawiam na 10 minut pod przykryciem.
Dodaję mus truskawkowy/czekoladowy/inny (2 łyżki jogurtu naturalnego + odpowiednio truskawki, kakao itp.) Do tego owoce w odpowiedniej ilości. Szybka opcja dla zabieganych.



PANKEJKI

Często robię też pankejki. Uwielbiam je, ponieważ można do woli modyfikować i przepisy i kompozycje. Poniżej mini omleciki otulone kremem czekoladowym czyli FIT TORCIK.


PRZEPIS

Placuszki - 4-5szt
40g mąki orkiszowej
2 białka
1 żółtko

Białka ubijamy na sztywno, dodajemy pozostałe składniki.
Smażymy placuszki na rozgrzanej patelni, z obu stron.

Krem a'la nutella
4 łyżki serka jogurtu greckiego
1 łyżeczka kakao i 1 łyżeczka stewii

Mieszamy na gładko.
Placuszki przekładamy kremem i układamy jeden na drugim, dekorujemy ulubionymi owocami.

 
A tutaj pankejki wegańskie, moje najnowsze odkrycie :)
Tylko 3 składniki podstawowe i mamy zdrowe, pyszne i naturalnie słodkie placuszki.
Po przepis odsyłam do wcześniejszych wpisów na blogu.


OMLETY

Omlety uwielbiam pod wieloma postaciami. Te z patelni są tak samo dobre, jak te z piekarnika.
Poniżej przepis na omlet zapiekany z bananem i borówkami.

PRZEPIS

3 białka
2 żółtka
3 łyżki mąki np. ryżowej
1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
stewia, cynamon wedle uznania
1/2 banana
garść borówek

Białka ubijam na sztywno, dodaję żółtko i mąkę. Masę wlewam do silikonowej formy. Układam na wierzchu pokrojonego banana i borówki. Wstawiam w silikonowej formie, średnica 15cm, do rozgrzanego piekarnika na 20-25 min, 180 stopni.


PODSUMOWUJĄC

Poranki z Hello Slim spędzam naprawdę przyjemnie. To jest taka chwila relaksu dla mnie i totalny brak pośpiechu, który tak często towarzyszy nam w życiu. Delektuję się pysznym smakiem herbatki, a mając na uwadze jej dobroczynne właściwości jestem świadoma tego, że idealnie rozpoczynam dzień bez względu na to, jak się dalej potoczy.

Teraz jestem na końcowym etapie kuracji. Niedługo post podsumowujący.
Więcej informacji o herbatkach znajdziecie na stronie www.helloslim.pl
A ja niedługo dam wam znać jakie efekty przynosi kuracja :)


Do następnego!!!

Zachęcam do obserwowania mojego profilu na  
♥︎♥︎  Instagramie
♥︎♥︎   Facebooku

0 komentarze