Fridge by yde czyli kosmetyki z lodówki



Kosmetyki z lodówki to dla mnie całkowita nowość. Miałam przyjemność sprawdzić działanie
1.9 Serum bomb! na własnej skórze. Byłam bardzo ciekawa przebiegu kuracji i tego, jak moja skóra zareaguje na kosmetyk naturalny. Serum to
prawdziwa bomba witamin, minerałów i składników aktywnych,
które docierają w głąb skóry i zapewniają jej jędrność i witalność - takiego kosmetyku potrzebowała moja mocno wysuszona skóra.

100% naturalne, bez konserwantów, alkoholu i związków syntetycznych.
Okres ważności to 2,5 miesiąca od daty produkcji. Serum należy przechowuwać w lodówce.


OPIS DZIAŁANIA:
Esencjonalne serum przeciwzmarszczkowe o unikalnej kompozycji olejów roślinnych: arganowego, truskawkowego oraz dwóch niezwykle cennych, różanych (pozyskanych z owoców dwóch gatunków róży). Ekstrakty z miłorzębu, melisy oraz lnu znakomicie odżywią i wygładzą nawet najbardziej wymagającą skórę. Silnie nawilżające właściwości zapewnia mocznik, który zatrzymuje wodę naskórku przez długi czas po aplikacji serum. Wspaniale odżywia i regeneruje zmeczoną, przesuszoną skórę. Zapewnia doskonałe nawilżenie i natłuszczenie przez całą dobę. Skóra odzyskuje witalność i zdrowy koloryt.

SKŁADNIKI:
Aqua, Ginkgo biloba (Ginkgo) Extract, Rosa canina (Dog Rose) Fruit Oil, Fragaria ananassa (Strawberry) Seed Oil, Linum usitatissimum (Flax) Seed Extract, , Rosa rugosa (Japanese Rose) Fruit Oil, Sorbitan Stearate, Sucrose Cocoate, Urea, Melissa officinalis (Balm) Leaf Extract, Butyrospermum parkii (Shea Butter) Fruit, Citrus grandis (Grapefruit) Seed Extract, Argania spinosa (Argan) Kernel Oil, Mica, Titanium Dioxide, Xanthan Gum, Anthemis nobilis (Chamomile) Flower Oil, Limonene, Linalool, Geraniol, Citronellol, Silver Oxide.

 Takie są obietniece producenta, a w praktyce.


OPAKOWANIE
Opakowanie serum przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Piękna oprawa i co ważne ekspresowa dostawa nie występują tu bez przyczyny. Kosmetyki z lodówki należy chronić przed temperaturą zewnętrzną, dlatego też bąbelkowa folia i szybka przesyłka odgrywają tutaj kluczową rolę. Buteleczka z dozownikiem to strzał w dziesiątkę. Pozwala na łatwe dozowanie produktu i zużycie odpowiedniej ilości kosmetyku.






Serum bomb! zdecydowanie pomogło mi nawilżyć moją mocno wysuszoną skórę twarzy. Stosowałam go na noc po demakijażu i na dzień przed nałożeniem makijażu. Nanosiłam warstwę serum na twarz i delikatnie ją rozsmarowywałam. Skóra już po pierwszym dniu wyglądała znacznie lepiej,w kolejnych dniach kuracji odzyskiwała swój blask. Jestem przekonana, że intensywnie nawilżające właściwości kosmetyku oraz ich skład zadziałały jak prawdziwa bomba witaminowa i przywróciły mojej skórze odpowiednie nawilżenie. Dzięki serum moja skóra odżyła, a ja pozbyłam się kłopotliwego problemu z wcześniej widocznym wysuszeniem skóry twarzy. Po tak świetnym doświadczeniu z Serum bomb!, bez wahania porwę się na następne spotkania z innymi produktami z rodziny Fridge by yde.

Strona internetowa Fridge by yde:
www.fridge.pl
 

Kategorie:

0 komentarze