Nocna owsianka z masłem orzechowym


Pierwsza nocna owsianka. Do tego bardzo udana. Robiłam ją kilka tygodni temu i przyznam, że od tamtej pory kolejne wariacje nocnej owsianki pojawiały się w moim menu - ta z masłem orzechowym wygrywa. 
Tylko 5 składników i 5 minut pracy. 

Zdrowa
Sycąca
Słodka - naturalnie!
Kremowa
Orzechowa
I wyjątkowo pyszna!!!


SKŁADNIKI
50 g płatków owsianych
125 g mleka kokosowego / migdałowego
1 łyżka nasion chia
2 łyżki masła orzechowego
1 łyżka syropu klonowego

TOPPING
banan, truskawki

KROK PO KROKU
1. W słoiku wymieszaj mleko, chia, oraz masło orzechowe. Możesz dodać 1 łyżkę syropu klonowego (jeśli chcesz dosłodzić owsiankę). Masła orzechowego nie trzeba mieszać bardzo dokładnie, niewymieszane pozostawi ślady w sloiku w postaci zawijasów.
2. Dodaj płatki owsiane i delikatnie wymieszaj z mlekiem i innymi składnikami.
3. Zakręć pokrywkę słoika i wstaw na noc do lodówki.
4. Następnego dnia wyjmij owsiankę z lodówki i dodaj ulubione owoce.

Smacznego!



Zachęcam do obserwowania mojego profilu na  
♥︎♥︎  Instagramie
♥︎♥︎   Facebooku 

1 komentarze

  1. owsianka jest pyszna, mimo że ja nienawidze normalnej formy tego dania to w tej się zakochałam <3 :D ale czy można ją jeść np. jako drugi posiłek czyli lunch jeśli jem posiłki dziennie? :>

    OdpowiedzUsuń