Wegańskie pankejki z masłem orzechowym


Uwielbiam pankejki, pod różną postacią. W najbliższym czasie w mojej diecie na pewno nie zabraknie kombinacji z pankejkami w roli głównej, więc jeśli też jesteście fanami, znajdziecie tu sporo nowych propozycji podania. Do tej pory w moich śniadaniach najczęściej gościły:


Ostatnio miałam wielką ochotę na coś nowego. Pokusiłam sie o wypróbowanie wegańskiej wersji pankejków i nie żałuję. Pankejki są

PROSTE
SMACZNE
NATURALNIE SŁODKIE
ZDROWE

Czego chcieć więcej? :)


SKŁADNIKI na 8 sztuk
  • 1 szklanka płatków owsianych
  • 1,5 banana
  • 1 szklanka mleka migdałowego
  • 1 łyżka masła orzechowego
  • 1 łyżka proszku do pieczenia lub sody

Wszystkie składniki zblendować.
 Smażyć na rozgrzanej patelni na małym ogniu z obu stron.

SMACZNEGO!!!

Zachęcam do obserwowania mojego profilu na  
♥︎♥︎  Instagramie
♥︎♥︎   Facebooku

0 komentarze