Health Box - pudełko ze zdrową żywnością


Co to jest Health Box? To po prostu pudełko ze zdrową żywnością!
Takie pudełko możecie otrzymać każdego miesiąca. Co miesiąc inne produkty żywnościowe – te, które znamy i te, które są dla nas nowością. Fantastyczne jest to, że zawartość paczuszki w danej edycji jest dla nas całkowitą niespodzianką!

W każdym Health Boxie znajdziesz:


·         minimum 6 produktów żywnościowych
·         spis produktów wraz z ich krótkim opisem
·         przepis, w którym je wykorzystasz
·         drobny upominek

Jak można zamówić takie box'y – zapraszam na stronę: www.health-box.pl
Do wyboru mamy trzy warianty zamawiania: wariant miesięczny, 3-miesięczny i 6-miesięczny. Na stronie znajdziecie wszelkie niezbędne informacje.

UWAGA! Mam też dla Was niespodziankę!
Jeśli zdecydujecie się na Health Boxa, mam dla Was 5% kod rabatowy.
Wystarczy, że przy zamawianiu wpiszecie go w odpowiednie pole. 
Treść kodu: tetiisheri 

 
Na styczniowego boxa, mojego pierwszego, czekałam z wielką niecierpliwością. Kto z nas nie lubi niespodzianek? Ta była cudowna! W pudełku znalazłam znane i lubiane przeze mnie produkty, jak chia, które często używam do puddingów, czy słonecznik łuskany idealny do ciasteczek owsianych. Wspaniałą niespodzianką było dla mnie znalezienie w paczuszce mąki migdałowej oraz miechunki peruwiańskiej, o której – wstyd się przyznać – dotąd nie słyszałam.

W styczniowej edycji znalazło się  6 pełnowartościowych i pełnowymiarowych, zdrowych produktów - zobaczcie sami. Dodam jeszcze, że do styczniowej edycji dołączono przepis na hit karnawału – krakersy!!!

 
1. Mąka migdałowa BIO 100 g- FRESANO
2. Nasiona Chia BIO 200 g- FRESANO
3. Sezam czarny niełuskany BIO 200 g- FRESANO 
4. Słonecznik łuskany europejski BIO 200g- FRESANO
5. Miechunka peruwiańska 60 g - BAKALLAND 
6. Baton RAW PALEO PROTEIN 50 g- Max Sport 
 



3 komentarze